חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגנט קרמי מותאם

מגנט קרמי מותאם אישית לדרישות הלקוח

רוב רובם של המגנטים הקראמיים שמיוצרים בייצור המוני – הם מגנטים מותאמים אישית. הכלים (tooling) שמשמשים לייצורם של המגנטים הקרמיים הינם כלים ייחודיים (תבנית) המשמשים בדרך כלל רק לאותו המגנט שמיועד ללקוח בודד אחד. המגנטים מיוצרים בהתאם לדרישות הלקו הספציפי ומותאמים במדוייק לצרכי השימוש והייצור של אותו הלקוח. התאמה מקסימאלית של התבנית למוצר הסופי חשובה ביותר. הרעיון המרכזי הוא לבצע עיבוד מינימאלי לצורך הגעה לגודל ולצורה הסופיים של המגנט. לאחר תהליך הסינטור חולצים מהתבנית מוצר לא גמור הדומה למוצר הסופי, ואותו יש לעבד למוצר בהתאם לדרישות הלקוח. ככל שאנו מבצעים עיבוד מינימאלי, אנו מגיעים למוצר איכותי יותר, אחיד יותר ופחות חשוף לסדקים ופגיעות מיכאניות. המשוואה פשוטה, פחות השחזה משמעותה פחות סדקים.

לכל מגנט קרמי מותאם אישית יש דרישות והגדרות ספציפיות משל עצמו. הלקוח יכול לדרוש תכונות מגנטיות שונות, דרג שונה, גימור, פאזות וכמובן גדלים וצורות. לכל לקוח של מגמא המוצר הקרמי תואם את דרישות הייצור וההרכבה של המוצר הסופי, כולל זוויות לשחרור לחץ ללהתאמה לקו הרכבה אוטומטי, למיזעור נזקי הרכבה או טולרנסים שונים.

custom made ferrite magnets

ייצור המוני צריך כמובן גם להיות יעיל. האינטרס הוא משוף ללקוח ולייצרן המגנטים. תהליך יעיל של ייצור חוסך כסף ומאפשר גמישות במחיר ללקוח הסופי, מונע פסילות ומגדיל את אחוז יעילו הייצור של המוצר הסופי. לקוחות מגמא שמחשפים מגנטים מותאמים אישית יכולים לשלוט על רוב הפראמטרים של המגנט כגון, הצורה, הגימור, טולרנסים, כיוון מגנטי, תכונות מגנטיות וועוד. כמובן, הרעיון הוא לייצר אופטימיזצייה, בגבולות מגבלות הייצור, לדרישות הלקוח ופעולותיו לצורך השימוש במגנט. אנו שמים דגש רב על התאמה מקסימאלית לצרכי הלקוח ולדרישות הייצור ומאפייני פס הייצור של הלקוח.  ניתן לעיין בחלק בעמוד הכללי הדן ב:  "כיצד יש להזמין מגנטים" או ליצור עימנו קשר ולקבל עוד מידע. אנו נשמח לתמוך ולעזור בחברתכם באם בחרתם להתשמש במגנט קרמי.