חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותי הנדסה ותכנון מגנטי

שירותי ההנדסה שנותנת מגמא ללקוחת החברה בתחום התכנון והייעוץ המגנטי הינם ייחודייים בישראל. זהו הערך המוסף החשוב ביותר שניתן לתת לקוח שבא לפרוייקט הכולל נישה של תכנון מגנטי. חברת מגמא תרמה במהלך השנים מניסיונה והידע הנצבר לגבי מגנטים ואלקטרומגנטים. עשרות לקוחות במהלך כל שנה ניגשים לפרוייקטים הכוללים יישום מגנטי, ומשתמשים בשירותי ההנדסה של מגמא. אנו שמחים לסייע ולתרום את הידע שלנו בנוגע לתכונות המגנטיות והחומרים הנדרשים ליישומים מגנטיים, החל מבדיקת הייתכנות וחלופות התכנון וכלה בסיומו של תהליך הפיתוח ותחילת הייצור בפועל.

מגמא מציעה עבוד לקוחותיה פיתוח באמצעות סימולצייה מגנטית (FEA)בעזרתה אנו יכולים לבחון את התנהגותה המגנטית של האפליקצייה ולהבטיח ביצוע מדוייק של אב טיפוס בהתאם לרצונות ודרישות הלקוח הסופי.

שירותי הנדסה

אנו מציעים פתרונות מיוחדים, ומקפידים להיות מעודכנים בכל החידושים בעולם המגנטים, ומציעים ללקוחות החברה מגוון של פתרונות טכניים מעניינים לפתרון בעיות כגון טבעות ניאודימיום רדיאליות או מגנטי נאודימיום לתנאי חום.  טכנולוגיות מעניינות וחדישות שיכולות לשנות קונספט תכנוני.

מגמא היא הגורם היחידי בישראל שמציע ללקוחותיה שילוב של שירותי הנדסה, ייעוץ ואספקת מוצרים מגנטיים ולכן אנו משרתים את כל ענפי התעשייה המקומיים.

קבוצות הפריטים הבאות הינן הבסיס לכל תכנון או אפליקצייה מגנטית: מגנטים קבועים, אלקטרומגנטים ו- הרכבות מגנטיות.