חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעבדה מגנטית

שירותי מעבדה מגנטית - הייחודית בישראל

המעבדה המגנטית המופעל על ידי צוות מגמא מסוגלת לבדוק את תכונותיהם של רוב המגנטים והאלקטרומגנטים הזמינים לשימוש מסחרי. המעבדה המגנטית של חברת מגמא מצויידת בציוד מתאים לביצוע של מדידה של תכונות מגנטיות, תכונות פיזיות של מגנטים ועוד. רוב רובו של ציוד המדידה המגנטי שלנו הוא מתוצרת גרמנייה, מחברות מובילות בתחום. הציוד העיקרי לבדיקת מגנטים קבועים הינו מתוצרת חברת Magnet-Physik, חברה גרמנית בעל נסיון רב בייצור של ציוד מדידה מגנטי ומובילה בתחום זה.

המשימה וההתחייבות העיקריים של המעבדה המגנטית שלנו הינה להבטיח כי המוצרים של מגמא הינם בעלי התכונות המגנטיות הנכונות ומתאימות לדרישות הלקוחות של מגמא, כל אחד על פי דרישותיו הוא.

המעבדה המגנטית של מגמא הינה ייחודית במינה בישראל, ואין גוף נוסף שמספק שירותים דומים לבדיקת מגנטים. היתרון עבור לקוחות החברה הוא מובנה, אנו בודקים את כל המגנטים שמגיעים לחברה, כולל דוגמאות עבור לקוחות ומבטיחים את האיכות המגנטית של המוצר ללקוח. עצם העובדה שאנו בודקים באופן עצמאי ובלתי תלוי את המגנטים עבור הלקוחות מהווה יתרון עבור כל לקוחות התעשייה, אנו הגורם היחידי בישראל שמספק מגנטים תחת בדיקה בלתי תלוייה. אנו מבטיחים את איכות המגנטים לתעשייה בישראל, וברור שלקוחותינו אינו צריכים להחזיק ציוד בדיקה או לשלם עבור שירותים אלו שכן הם חלק מהשירות שנותנת מגמא ללקוחותיה.

המעבדה פעולת תחת תקן iso-9001, וציוד המדידה המגנטי שלנו עובר כיול תקופתי על מנת להבטיח את פעולתו התקינה ולממש את היכולת שלנו לבדוק את המגנטים והאלקטרומגנטים שאנו מספקים ולהבטיח את איכותם עבור לקוות מגמא. ניתן ליצור עימנו קשר ונשמח להסביר יותר על תכונות מגנטיות וציוד המעבדה שלנו.