חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכונות של מגנטי ניאודימיום

תכונות של מגנטי ניאודימיום

מגנטי ניאודימיום מקוטלגים על פי 2 פרמטרים: תכונות מגנטיות ועמידות לחום. הדרג של החומר ממנו עשוי המגנט מורכב מהאותיות שמסמנות דרגת עמידות בחום ומספרים המציינים את חוזק השדה המגנטי. השימוש במגנטי ניאודימיום בתעשייה הוא נרחב. מגנט  ניאודימיום מספק כוח רב יחסית למסה, יעיל ונותן תמורה מצויינת למחיר.

מגנטי ניאודימיום הינם כמובן חזקים מאד. במקרה וברצונך במגנט ניאודימיום חזק במיוחד (Br גבוה) אנא ראה את מגנטים בדרג N55 בעמוד הרלבנטי.

על ידי שינוי במרכיבי המגנט, ניתן לשלוט על הערכים של התכונות המגנטיות. באופן זה ניתן להתאים את המגנטים לאפליקצייה המבוקשת על ידי הלקוח. דיספרוסיום (Dy) וטריביום (Tb) מוספים על מנת לשפר את עמידות המגנט בחום ועד ל 240°C עם מגנטי ניאדימיום מסדרת AH.

מגנטי ניאודימיום הם תחום מתפתח. המחקר והפיתוח המטאלורגי של סגסוגות חדשות ותוספים שיכולים לשפר את תכונות המגנטים הללו נמשך באופן מתמיד. צוות מגמא מקפיד להתעדכן בכל החידושים בעולם המגנטים. אנו נשמח לסייע לכם למצוא את הפתרון המגנטי המותאם לצרכי חברתכם ולהציג בפניכם את החידושים האחרונים מתעשייה זו.

להלן התכונות של מגנטי ניאודימיום בהתאם לדרג החומרים:

pdf  Neodymium magnetic characteristics

התנהגות תחת שינוי טמפרטורה:

התכונות המגנטיות של מגנטי ניאודימיום, המפורטות בטבלה המצורפת לעמוד זה, נמדדות בטמפרטורת החדר (20°C). ככל שהטמפרטורה עולה, כל מגנט מאבד מתכונותיו המגנטיות, שכן כל החומרים המגנטיים מושפעים מעליית הטמפרטורה. ההתנהגות של מגנטים מחומרים שונים מושפעת באופן שינוי מחום. אנו יכולים לדמות את התנהגות המגנטים בחום, ומיכשור המדידה שלנו מסוגל וצריך לבדוק גם מגנטים שחוממו. צוות ההנדסה של מגמא יכול לתנן במדוייק את התנהגות מגנטי הניאודימיום תחת תנאי חום.