חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכנון מגנטי

תכנון מגנטי הוא ערך מוסף עיקרי ללקוחות מגמא. מגנטים  משמשים כחלק חשוב של מנועים, משאבות, גנרטורים, מערכות אלקטרוניקה ולמגוון רב של אפליקציות אלגנטיות לאחיזת מתכת. בשנים האחרונות יש שימוש נרחב ביותר במגנטים בתחום האנרגייה הירוקה. מגמא עוסקת במתן שירותי הנדסה בתחום המגנטים – אנו מתמחים במתן תמיכה בכל הקשור למגנט ולסביבתו, החל משלב פיתוח מוצר חדש וכלה בביצוע שינויים במוצר קיים.

הניסיון שלנו בתכנון מגנטי במגוון כה נרחב של ענפי תעשייה ואפליקציות שונות, הידע והיכולות של כוח האדם החברה – עומדים לרשות הלקוחות שלנו. הידע נדרש על מנת לשפר את תהליך הפיתוח או השיפור בחלק המגנטי, תוך אופטימזצייה והתאמת המוצר לצרכי הלקוח, סביבת העבודה, אופן היישום של האפליקצייה ותהליך ההרכבה.

מהנדסי מגמא היו מעורבים בפיתוח של מנועים, אביזרי תעופה, פרויקטים ביטחוניים, MRI, אפליקציות רפואיות,טורבינות וגנרטורים ועוד. הניסיון המצטבר עומד לרשותכם ואנא אל תהססו השתמש בנו.

מעבר לניסיון, מגמא מבצע סימולציה מגנטית לתכנון ואופטימיזציה של המגנט. אנו יכולים לחזות בצורה טובה את ההתנהגות המגנטית של המגנט או האפליקציה, בהתאם להנחיות בלקוח. באופן זה ניתן לייעץ ללקוחות מגמא, בעיקר בפיתוח של מוצר או אפליקציה חדשה ולייעל את תהליך העבודה והפיתוח. צוות ההנדסה של מגמא טכנולוגיות מגנטיות עומד לרשות לקוחות החברה מידי שבוע לפתרון של בעיות חדשות בכל תחומי התעשייה. בהתאם לצורך אנו מספקים ללקוחותינו: מיפוי שדות אלקטרומגנטיים בתלת מימד ובדו מימד כולל מערכות מכניות.